منظور از تابلو سازی چیست؟

مطمئنا عمومی مردم روزانه برای رسیدن به محل کار، مدرسه، دانشگاه و .... ناگزیر به پیاده رفتن بخشی از راه و یا تمام مسیر از درب منزل خود می باشند. در این مسیر حتما شرکت ها،مغازه ها، خواروبار فروشی ها و فروشگاه های زیادی نیز وجود دارند که همه روزه آن ها را می‌بینیم. این فروشگاه ها برای بهتر دیده شدن و جلب مشتری های بیشتر و جدید، ناچار به استفاده از ابزاری برای تبلیغ اجناس و خدمات خود هستند. هر فروشگاه با توجه به نیاز خود، نوعی از انواع تبلیغ ها را انتخاب می کند.

یکی از بهترین روش های تبلیغ فروشگاه ها و مغازه ها، استفاده از " تابلو " می باشد. تابلوها جدا از نوع و نحوه ساخت آنان که در آینده صحبت خواهد شد، به این دلیل که می توان بصورت ثابت در بالای درب ورودی هر فروشگاه و مغازه و یا بصورت ایستاده در کنار درب ها از آن استفاده نمود، دارای اهمیت خاصی برای فروشگاه ها می باشد. زیرا می توان بر روی این تابلوها، مشخصات فروشگاه، حوزه فعالیت، شماره های ارتباطی و سایر اطلاعات مورد نیاز هر فروشگاه را به نمایش در آورد تا مخاطب با مشاهده این تابلو، پی به فعالیت فروشگاه مورد نظر ببرد.


از جهتی دیگر، تابلوها بعنوان نمادی از هرفروشگاه در سطح شهر و معابر محسوب می شود تا مخاطبینی که از روش های دیگر تبلیغاتی، با فروشگاه آشنا شده اند، برای حضور و یافتن فروشگاه، دچار مشکل نشوند و به راحتی به فروشگاه دسترسی داشته باشند. همچنین وجود تابلوهای تبلیغاتی، باعث می شود که مخاطبین، اشتباها وارد فروشگاهی دیگر که بعنوان مثال در حوزه کاری شما باشد، نشوند.

درست در این زمان است که " تابلو سازی " معنای خود را پیدا می کند. بطور کلی، " تابلو سازی " عبارت است از طراحی و تجهیز تابلوهای مورد نیاز هر فروشگاه یا شرکت و یا سایر اماکن با ابعاد دلخواه و جنس و نوع تابلویی که مشتری سفارش می دهد.


همانطور که در ابتدا بیان شد، امروزه کمتر مغازه یا فروشگاهی را می توان یافت که حداقل از یک تابلو تبلیغاتی در بدو ورود مشتری، استفاده نکرده باشد. پس نیاز به طراحی و تابلو سازی در این زمان، بسیار احساس می شود تا نیاز بازار را به این نوع تبلیغ رفع نماید. رقابت در تابلو سازی نیز در این مرحله به اوج خود رسیده و شکرت های متعددی برای فروش محصولات خود، مزایای متنوعی را بر روی تابلوهای تبلیغاتی خود قرار می دهند. مزایایی از قبیل قیمت کمتر نسبت به سایر رقبا، کیفیت محصولات طراحی شده، پشتیبانی قوی و گارنتی مناسب از تابلوها، همچنین بروز بودن شرکت ها در صنعت تابلو سازی و پا به پای شرکت های معروف خارج از کشور حرکت کردن. زیرا هر ساله و یا در مدت های کوتاه تر، روش های نوین و زیباتری برای طراحی، ساخت و تجهیز تابلوها ارائه می شود. با انواع تابلوها در صنعت تابلو سازی در مقالات آینده حتما آشنا خواهیم شد تا به وسعت این صنعت قدیمی اما بروز مقداری بتوان پی برد.


با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884