ویژگی های حروف پلاستیکی در چیست؟

حروف پلاستیکی از دیگر انواع حروف در صنعت تابلو سازی می باشد که کاربرد های متعددی در این صنعت دارد. حروف پلاستیکی بر خلاف حروف چلنیوم و یا استیل در قسمت رویه و هم لبه از طلق های پلکسی گلاس تهیه و ساخته می شود. حروف پلاستیکی علی رغم این که نسبت به حروف آلومینیوم و سایر حروف، از مقاومت کمتری در برابر رطوبت و گرد و خاک و سایر موارد برخوردار است، ما همچنان طرفداران خود و بازار کار خود را دارد. 

به دلیل ینکه در حروف پلاستیکی می توان از LED و لامپ استفاده نمود، همچنین با توجه به قدرت مناسبی که در پخش نمودن نور دارد، باعث می شود تا این نوع حروف، به فعالیت خود ادامه داده و مشتریان با توجه به ویژگی ها و محدودیت هایی که حروف پلاستیکی دارد، همچنان آن را به عنوان گزینه ای مناسب برای تبلیغات خود انتخاب نمایند.البته اگر در حین ساخت و تجهیز حروف پلاستیکی بتوان استانداردها و اصول دقیق مربوط به طراحی حروف پلاستیکی را رعایت نمود، مقاومت و عمر این نوع حروف به مراتب بسیار بیشتر خواهد گشت.همانطور که عرض شد، در حروف پلاستیکی می توان از ماژول های ال ای دی  و اس ام دی استفاده نمود که در مقایسه با تابلوهای نئون، از مقاومت و شدت نور بسیار بالاتری برخورد دار می باشد.

از طرفی حروف پلاستیکی را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین نوع حروف ها در صنعت تابلو سازی بیان نمود. دلیل این نیز استفاده از پلاستیک در این نوع محصولات می باشد که هزینه تولید و طراحی آن را به مراتب ارزان تر از سایر حروف می کند.

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884