حروف پلکسی چیست؟

حروف پلکسی در واقع همان حروف پلاستیکی پیشرفته می باشد که جنس و قدرت پلاستیک را ارتقا داده و باعث شده است تا مشتریانی که تمایل به استفاده از طرح و حروف پلاستیکی دارند، به سمت حروف پلکسی سوق داده شوند. حروف پلکسی نسبت به حروف پلاستیکی، مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارند و همچنین در برابر تغییرات رنگ و ظاهر در اثر تابش نور خورشید بسیار مقاوم می باشد که این ویژگی باعث می شود تا بتوان از این نوع حروف در محیط باز و خیابان ها استفاده نمود.


قابلیت عبور نور به صورت یکدست از ضخامت بالای  3 میل باعث میشود تا نمای بسیار مناسبی از حروف را زمانی که در این حروف از نور استفاده می شود به چشم ها رسانده و مخاطب را به سوی خود جذب نماید.

حروف پلکسی: اسم عامیانه و قدیمی این نوع حروف نئون پلاستیک است که با پیشرفت تکنولوژی پلکسی جای پلاستیک را گرفت. پلکسی 3 میل توسط دستگاه لیزر بریده شده و لبه حروف جهت برجسته کردن از همان پلکسی لیزر می شود. طریقه ساخت این نوع حروف با حرارت مستقیم شعله آتش با کپسول گاز و هوا و نرم کردن پلکسی نواری و چرخاندن دور پلکسی برش شده و تزریق چسب کلروفور است. پس از ساخت، طرح روی pvc کشیده شده و با عمودبر برش می شود و با smd های بلوکی پر شده و به هم متصل می گردد. pvc با مته سوراخ و سیم وصل شده به پشت حروف جهت نصب آماده می گردد.

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884