چاپ بنر چیست؟

چاپ بنر را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود.در چاپ بنر به دلیل آنکه سطح کار در معرض هوای بیرونی است، مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت بسزایی دارد.چاپ بنر می تواند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرد.

بنرها برای استفاده در فضای داخلی و فضای خارجی ساخته شده اند .به راحتی می توانید برای تبلیغات در فضای خارجی از بنر با کیفیت و مقاوم استفاده نمایید و برای فضای داخلی از بنری با بافت های ریز.چاپ  بنرهای تبلیغاتی می توانند از طرق مختلفی آویزان شوند که به شما این امکان را می دهند تا با توجه به فضا از طرح عمودی و یا افقی استفاده نمائید و به زییایی بصری و تاثیرگذاری پیامتان بیافزایید.

 امروز چاپ بنر به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغات شناخته شده است . چاپ بنر به علت داشتن مزایایی همچون ارزان بودن نسبت به بقیه ابزارهای تبلیغاتی ، چاپ سریع ، دسترسی آسان و تنوع زیاد ، کاربردهای زیادی دارد. از جمله دسته بندی بنرهای تبلیغاتی به شرح ذیل می باشد:

طرح های فرهنگی

مناسبت های مذهبی

رویدادهای اجتماعی و سیاسی

رویدادهای ملی و بین المللی

کاربرد در اتحادیه های صنفی

کاربرد در کسب و کار

انواع چاپ بنرهای تبلیغاتی

سالونت: جوهرهای سالونت چاپی سریعتر و ارزانتر با کیفیت بالا ارائه میدهد.

بنر را میتوان بعنوان یک پرچم یا قطعه ای از پارچه در نظر گرفت که دارای نماد,لوگو,شعار یا یک پیام است یک پرچم طراحی شده که معمولا به شکل مربع یا مستطیل است همچنین یک قطعه نوار پارچه ای که یک اسم ,شعار یا پیام بازاریابی دیگر را در برمیگیرد تشکیل میشود. 

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884