چاپ پارچه چیست؟

چاپ پارچه یکی از مهمترین بخشهای چاپ دیجیتال است ه به سرعت در حال پیشرفت میباشد. کاربردهای بسیار وسیعی وجود دارند که از میان آنها میتوان به استفاده در پوشاک، مبلمان، دکوراسیون و تبلیغات اشاره کرد. انتخاب جوهر و متد مناسب در کیفیت چاپ مناسب از اصلی ترین رکن های این موضوع میباشند.

جوهرهای چاپ پارچه با برندها و اسمهای گوناگون در بازار عرضه میشوند، در اینجا به شما کمک میکنیم تا جوهر مناسب چاپ پارچه خود را انتخاب کنید.از میان تنوع کثیرجوهر که در بازار مشاهده میشود، بعضی از این جوهرها ورژن ارتقا یافته از رنگهایی هستند که قبلا در سیستم چاپ پارچه سنتی بکار میرفتند و بعضی از آنها هم انحصارا برای چاپ جوهرافشان مدرن طراحی و توسعه داده شده اند. حسی که از لمس پارچه بدست میاید بسیار مهم است، مخصوصا در زمینه هایی مانند پوشاک و دکوراتیو. جوهرهای Dye سابلی میشن داخل الیاف پارچه فرو میروند و حس خاصی ایجاد نمیکنند ولی به هر حال بخاطر کوتینگ اولیه عمل شستشو ضروری است تا جوهری که روی پارچه میماند احساس خشکی به پارچه ندهد. بعضی از جوهرها میتوانند روی چرم مورد استفاده قرار گیرند که هر چند جزو پارچه نیست ولی کاربردهای فراوانی دارد

چاپ پارچه

چاپ پارچه به صورت چاپ دیجیتالی تلفیقی از هنر شیمیایی و میکانیکی است؛ یعنی دستگاه های که به منظور چاپ پارچه استفاده می شود به راحتی رنگ را از روی دستگاه به روی پارچه منتقل می کند. این هنر برای اولین بار درکشور چین اختراع شد. بابهره گیری از غلطک های چوبی فرایند رنگ ریزی بر روی پارچه صورت می گرفت. تنوع طلبی بشر سبب شد این هنر روز به روز پیشرفت داشته باشد و امروز به راحتی شاهد چاپ با دستگاهای پیشرفته و به روز هستیم. چاپ پارچه و چاپ دیجیتالی کارهای مربوط به چاپ را بسیار نسبت به گذشته ساده کرده است. قیمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه این مهم را برای شما فراهم ساخته است که با کمترین هزینه به خواسته خود برسید.

چاپ پارچه بصورت دیجیتال 

در چاپ پارچه به صورت چاپ دیجیتال همان طور که از نامش مشخص است تمام فرایند رنگ رزی از صفر تا صد به صورت اتوماتیکی به انجام می رسد. دستگاه های پیشرفته پس از این که برنامه و طرح مد نظر به آن ها داده می شود دقیق ترین و ظریف ترین نقش ها را بر روی پارچه به صورت چاپ دیجیتال به نمایش می گذارد. به لطف این فناوری جدید و پیشرفته شما شاهد رنگ بندی میلیونی بر روی کار مورد نظر خود خواهید بود. تمام کار این دستگاه به صورت رایانه ای به انجام می رسد؛ یعنی کافی است طرح و رنگ مد نظر به دستگاه داده شود تا پارچه رنگ شده و خشک شده در اختیار شما قرار داده شود. رنگ های چشم نواز چشم هر بیننده ای را خیره نگه می دارد. چاپ پارچه و چاپ دیجیتال دارای قابلیت های بی شمار است که سهولت در کار را برای شما فراهم می سازد. قیمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه از جمله مواردی است که هر مشتری نیاز دارد از آن آگاه باشد.

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884