طراحی تابلو چلنیوم چگونه انجام می شود؟

تابلوسازی امروزه یکی از صنعت های مهم و کاربردی برای اکثر اقشار مردم است و به نوعی تکمیل کننده ی یک کسب و کار به شمار می آید. تابلوسازی انواع متعددی دارد، از تابلو سازی فلکسی فیس و تابلوسازی استیل گرفته تا تابلو چلنیوم یا حروف برجسته که امروزه یکی از مهمترین و برجسته ترین تابلوهای روز دنیاست. هر یک از تابلوهایی که در سطح شهر و سر درب مغازه ها میبینید، به نوعی زیبایی و درخشش خاص خودشان را دارند منتها در این میان تابلو سازی حروف برجسته به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، توانسته در میان رقیبانش، یک جایگاه منحصر به فرد برای خودش باز کند.


تابلو چلنیوم چیست و در کجا کاربرد دارد؟

تابلو چلنیوم نوعی تابلوسازی تشکیل شده از حروف برجسته به جنس چلنیوم و پلکسی گلاس می باشد که با نورپردازی ویژه‌ای که دارد، نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است. جالب است بدانید: این تابلوسازی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و با هر نوع شرایط جغرافیایی سازگار است و به طور کلی یکی از زیباترین و پرفروش ترین نوع تابلوسازی مدرن است که امروزه استفاده می شود. همچنین لازم است بدانید: برای روشنایی این نوع تابلو سازی نیز از لامپ های اس ام دی استفاده می شود که دوام و طول عمر بسیار بالایی نسبت به ال ای دی دارند و تقریبا می شود گفت برای تمام تابلوسازی ها و تابلو مغازه‌ ها ، شرکت‌ها و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی تابلو چلنیوم چگونه انجام می شود؟

تنوع رنگ بندی در این تابلوها از هر جهت دست طراحان را باز گذاشته است. در واقع طرح حروف برجسته بعد از انتخاب شدن، توسط نرم افزار کورل دراو طراحی می شود و سپس حروف توسط دستگاههای برش لیزر و سی ان سی برش داده شده و در نهایت با تکمیل فرایند ساخت سازه و نورپردازی، آماده نصب می شود.

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم با استفاده از حروف برجسته و نورپردازی حرفه‌ای که دارد، بسیار در جذب مخاطب تاثیرگذار است. ابعاد بزرگ و استاندارد و استفاده از یک طرح منحصر به فرد می تواند یک تابلوسازی خاص و متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین جالب است بدانید: تابلو چلنیوم از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار است و می توانید تا سالهای سال از آن استفاده نمایید.

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884