چرا تابلوسازی مهم است

هر روز بیشتر از هزاران تابلوسازی تبلیغاتی می بینید و شاید تنها تعداد اندکی از آنها را به یاد داشته باشید. این روزها به لطف تبلیغات دیجیتال، رقابت شدیدی در این زمینه وجود دارد ولی شما هر روز با اتومبیل خود رانندگی می کنید و در مسیر خود تابلوسازی های زیادی را خواهید دید. تابلو های کامپوزیت ، تابلو های فلکسی ، تابلو چلنیوم ها و بیلبوردها تصاویر و اندازه های متفاوتی دارند و فضای زیادی را اشغال می کنند. شما در مرکز شهر با آنها روبرو می شوید و اگر صادق باشیم باید بگوییم هرکجا که تابلوسازی ها بیلبورد داشته اند از آنجا درآمد کسب کرده اند.

تعریف اصلی تابلو سازی
تابلوسازی های اصلی به طور شاخص در مکانهای شلوغ قرار می گیرند و باید در نهایت سادگی و خلاقیت جلب توجه کنند. در حقیقت، بخش خلاقیت در هر آژانس تبلیغاتی مهمترین بخش بوده و فرصت طلایی برای نمایش یک اثر خلاق و منحصر بفرد است.

واقعیتهای تابلوسازی
بزرگترین سایز تابلوسازی تبلیغاتی به عنوان بولتن شناخته می شوند ولی باید گفت سایزهای بسیار بزرگ به مکانی که بیلبورد در آن نصب می شود بستگی دارد.
 در گذشته بیلبوردها با استفاده از بخشهای کاغذی ساخته می شدند که در کنار یکدیگر چسبانده شده تا یک تصویر بزرگ ایجاد کنند. امروزه چاپ دیجیتال روی مواد وینیلی اجازه می دهد تمام تصویر روی یک ورق چاپ شود و با پیشرفت تکنولوژی این کار به سرعت و به آسانی در تابلوسازی انجام می پذیرد.
در صنعت تابلوسازی زمان معمول برای اختصاص به تبلیغات یک بیلبورد 12 هفته است. به همین دلیل مهم است که محتویات بیلبوردها چه باشد تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند. تابلوسازی تبلیغاتی مکان مطلوبی برای پیام رسانی طولانی مدت هستند. تابلوسازی دیجیتال اجازه می دهد خلاقیتهای برجسته ای صورت بگیرد که می تواند در قالب یک برند ماندگار شده و در اذهان باقی بماند.

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884