درباره انواع تابلو مغازه بیشتر بدانید!

تابلوسازی برای مغازه، جزء اولین کارهایی است که بعد از راه اندازی یک کسب و کار بایستی انجام دهید. داشتن یک تابلو مغازه نه تنها برای بهتر دیده شدن شما موثر است، بلکه برای بالا رفتن نمودار فروش نیز نقش بسزایی را ایفا می کند. تابلوسازی تبلیغاتی به دلیل ابعاد بزرگی که دارند بسیار مورد توجه قرار می گیرند از این رو مخاطبان در همان نگاه اول می توانند به سرعت به کسب و کار شما جذب شوند. اگر هنوز برای کسب و کار خود تابلو سازی تبلیغاتی سفارش نداده‌اید و نمیدانید چه نوعی از تابلوسازی به درد شما می خورد، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

انواع تابلوسازی:

لازم است بدانید: تابلوسازی در انواع مختلفی تولید می شود که انتخاب هر یک از این تابلو سازی به بودجه و محیط کسب و کارتان بستگی دارد. جنس، ابعاد و تجهیزات هر نوع تابلوسازی با دیگری متفاوت است و از لحاظ زیبایی نیز در درجه بندی متفاوتی هستند. برای اینکه با انواع تابلوسازی ها آشنا شوید با ما همراه باشید.

تابلو چلنیوم: این تابلوسازی به تابلوسازی حروف برجسته معروف است و از یک نورپردازی حرفه ای و همه چیز تمامی تشکیل شده است که نمای بینظیری به تابلو سازی می بخشد. تابلو چلنیوم بهترین گزینه برای خیره کردن بیننده می‌باشد و در هر نوع شرایط جغرافیایی مقاومت پذیری بالایی دارد. از این رو می‌توانید بدون هیچ شک و شبهه‌ای آن را سفارش دهید.

تابلوسازی فلکسی فیس:تابلوسازی فلکسی فیس بعد از تابلو چلنیوم، از تابلوهای پرمخاطب می باشد که نظر خیلی از افراد را با هزینه پایین و کاربردی بودنش به خود جلب می کند. تابلو فلکسی فیس نیز به دو صورت است، نورپردازی از داخل و یا استفاده از پروژکتور که در بیرون قرار می گیرد و در هر دو حالت، نمای خاصی به تابلوسازی می بخشد که در کل شبانه روز قابل دیدن است.

تابلو سازی لایت باکس:اگر فروشگاه بزرگی دارید و می خواهید تبلیغات خاصی را درون آن انجام دهید، تابلوسازی لایت باکس یک گزینه ایده آل برای شماست.این تابلوسازی به سبک متفاوت و جالبی ساخته می شوند و از یک نورپردازی ویژه برخوردار هستند. از این رو لایت باکس برای تبلیغات درون فروشگاه و یا تابلو مغازه بسیار مناسب است.در واقع تمامی تابلوسازی ها، از قبیل: تابلوسازی کامپوزیت، تابلوسازی نئون، تابلو سازی استیل و تابلوسازی های دیگر،از یک سبک و سیاقی تشکیل شده اند که می توانند مشتری پسند باشد، منتها انتخاب یک تابلو سازی باید به گونه ای باشد که با محیط کسب و کار شما هماهنگی داشته باشد.

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884