بهترین نوع تابلو مغازه

با روند رو به رشد تبلیغات در جوامع بشری، استفاده از تابلوسازی تبلیغاتی به یکی از متداول ترین و رایج ترین نوع تبلیغات در کشور تبدیل شده است. شاید مهمترین آیتم بعد از راه اندازی یک کسب و کار، معرفی آن به عموم مردم باشد و اینکار نیز تنها با استفاده از تابلوی سر درب مغازه میسر خواهد شد.در واقع تابلو مغازه می تواند نوع کار و محصولات شما را به درستی و به شکلی مدرن به عموم معرفی کند. همانطور که می دانید چیزی که بهترین تاثیر را در دید دارد، جلوه ی بصری است که تابلوسازی با به کار بردن هنر و اشکال گرافیکی در رنگ متعدد و زیبا، سبکی مدرن و خاص را به تابلو داده و بیننده را به خود جلب می کند. تابلو مغازه ها در انواع مختلفی همچون: تابلو چلنیوم ، تابلو فلکسی فیس، تابلوسازی استیل، تابلوسازی نئون پلاستیک، تابلوسازی سه بعدی وکیوم، تابلوسازی لایت باکس و تابلوسازی پلکسی گلاس طراحی و ساخته می شوند که با توجه به بودجه و خواسته ی مشتری قابل سفارش دادن است. برای اینکه بدانید بهترین نوع تابلو مغازه کدام یک از این تابلوسازی ها می باشد، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین نوع تابلو مغازه کدام است؟

انتخاب بهترین نوع تابلو سازی به سبک و سیاق شما و همچنین به بودجه‌ای که می خواهید بپردازید بستگی دارد. اگر به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده‌اید، چه مغازه و چه یک شرکت تجاری، یکی از نیازهای مهم و ضروری در این هنگام، سفارش یک تابلوی سر درب می باشد. همانطور که گفتیم:تابلوسازی های متعددی وجود دارد که هرکدام ویژگی های خاص خودش را دارد که در ادامه به معرفی  برخی از این نوع تابلوسازی های پرمخاطب می پردازیم.

تابلو چلنیوم:

تابلو چلنیوم یکی از زیباترین و منحصر به فردترین تابلوهایی است که از زمانی که در صنعت تابلوسازی مطرح شده، با استقبال بی نظیری روبرو گردیده است، این نوع تابلو سازی به صورت حروف های برجسته همراه با تابلو کامپوزیت ساخته می شود، خوش نقش و فوق العاده است و نمای متفاوتی دارد. اگر به دنبال طرحی جدید و ایده ای بکر هستید و در پرداخت هزینه هم محدودیتی ندارید، توصیه می کنیم تابلو چلنیوم را انتخاب کنید.

تابلو فلکسی فیس:

این تابلوسازی به دلیل قیمتی پایین‌تر از تابلو چلنیوم و چاپ طرح بر روی فلکس در رنگ‌های متنوع، هنوز مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان است. این تابلوها از نورپردازی حرفه ای و خاصی برخوردارند و بهترین گزینه برای افرادی هستند که می خواهند با بودجه ای مناسب، بهترین تابلو را سفارش دهند.

تابلو استیل:

تابلو استیل نیز مانند تابلوسازی چلنیوم از حروف برجسته تشکیل شده است، منتها متریال آن از جنس استیل می باشد و نورپردازی و جلوه ی خاصی را به بیننده القا می کند. در واقع تابلو مغازه استیل، یکی از رایج ترین و بارزترین تابلوهای مغازه محسوب می شود که می توانید آن را به عنوان یک تابلوی مدرن و شیک انتخاب و سفارش دهید.

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884