گرافیک در تابلوسازی

امروزه گرافیک و نقش آن، یکی از تکنیک های مهم در صنعت تابلوسازی می‌باشد. خصوصا از آنجایی که گرافیک در تابلوسازی به یکی از عناصر مهم نمای یک شهر تبدیل شده است. در واقع گرافیک نوعی هنری است که حاوی یک پیام است که با بکارگیری ترفندهای متنوع و کاربردهای مختلف،به خلق یک پدیده هنری می‌انجامد که در سایر صنعت‌ها، نقش عظیمی را برعهده دارد.از جمله کاربردهای گرافیک در تابلوسازی و دیگر کارها می‌توان به تصویرسازی کتاب‌های کودک، طراحی‌های گرافیکی مجلات و کااتالوگ‌ها، طراحی صفحات وب، طراحی کتاب‌ها و لوگوهای تخصصی و تابلوسازی اشاره کرد.

نقش گرافیک در تابلوسازی

در واقع گرافیک در تابلوسازی به تاثیری که تابلوسازی در فضا به بیننده اعمال می‌کند گفته می شود و ارتباط تنگاتنگی با نوع رنگبندی در طراحی تابلوسازی و عناصری که انتخاب می شود، خواهد داشت و همانگونه که هماهنگی رنگ های متضاد و گرم و سرد را مشخص می‌کند، اگر به خوبی استفاده شود می‌تواند بینهایت مثمرثمر واقع شود و یک طرح شکیل و متفاوت را ارائه دهد. در صنعت تابلوسازی در تهران ، هر چقدر طرح گرافیکی شما شفاف‌تر، زیباتر و در عین حال بازگوکننده‌ی شعار تبلیغاتی شما و یا هدف شما باشد، به راحتی می‌تواند نظر افراد و مشتریانتان را به خودش جلب کند. همانطور که می بینید، همین طرح های گرافیکی در تابلوسازی ‌ها هستند که یک هارمونی زیبا را در تابلو سازی های سطح شهر پدید آورده‌اند، به گونه‌ای که امروزه هر جایی را می‌بینیم شاهد یک مجموعه از اشکال گرافیکی زیبا و متنوع خواهیم بود از این رو بایستی نکات مهم در به کارگیری اشکال، تصاویر، فونت و رنگ را در طراحی خود در نظر بگیرید تا همواره یک طرح استاندارد گرافیک در تابلوسازی را داشته باشید.

ویژگی‌های یک طراحی خوب گرافیک در تابلوسازی

 نقش گرافیک در تابلوسازی ایجاب می‌کند که در طراحی اشکال و استفاده از آیتم‌های موردنظر در تابلوسازی ، دقت کافی داشته باشید، به عنوان مثال، رنگ، نقش اصلی و اساسی در تابلوسازی دارد، رنگ‌های روشن قدرت دید را به سرعت بالا می برد و در تابلوسازی‌ هایی همانند تابلو چلنیوم که از حروف برجسته استفاده می‌کنند، کاراکتر رنگ، تنها ویژگی در خوانا بودن حروف است. دومین مورد، چگونگی استفاده از فونت‌ها می‌باشد، گاهی دیده شده روی تابلوهای تبلیغاتی، شعار و یا اسم شرکت را با فونتی نوشته‌اند که اصلا خوانا نیست و همین موضوع سبب می شود به تابلو چندان توجهی نکنند. از این رو از فونتی استفاده کنید که خوانا و راحت باشد و بتواند خیلی زود حرف شما را به مخاطب برساند. همچنین انتخاب اینکه چه نوع تصاویر و لوگویی استفاده کنید از لحاظ یک استاندارد گرافیکی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884