تابلوسازی چلنیوم چه زمان بوجود آمد؟

به طور صنعت تابلوسازی چلنیوم از سال 2000 میلادی به دنیا معرفی شده و آغاز به کار کرده است.در میان تنوع تابلوها، تابلوسازی چلنیوم جلوه‌ی دیگری از لحاظ ابعاد، رنگ، جنس و سازه داشته و امروزه در حد خیلی بالایی مورد توجه و استفاده عموم مردم قرار گرفته است. ما در این مقاله می‌خواهیم اساس یا همان تاریخچه تابلوسازی چلنیوم را برای شما مخاطبان محترم ارائه دهیم.

در قرون گذشته علامت بعنوان راه ارتباطی بین مردم استفاده می شد، که رفته رفته همراه با پیشرفت فرهنگ و تکنولوژی علامت جایگاه واقعی خود را در مدلها و طرحهای مختلف با نام تابلو در اذهان عمومی حک نمود و امروزه از آن به عنوان قوی ترین و اصلی ترین رسانه در تبلیغات استفاده می شود.در زمانهای دور مصری ها و رومیها با حک کردن نشانه های مختلف روی سنگ و چوب مبادرت به ساخت نماد یا تابلو می کردند تا جایی که در سال 1390 تابلو به عنوان یک علامت در مصر و بخصوص میان نظامیان به شکل رسمی و برای تفکیک نظامیان از یکدیگر مورد استفاده قرار گرفت.با گذر زمان این تابلوها یا علامت ها مورد توجه اذهان عمومی قرار گرفت.بخصوص تابلوهایی که بیشتر نمایانگر جزئیات بودند.بعدها این تابلو ها جهت مشخص کردن نام قهوه خانه ها مورد استفاده قرار گرفتند.

در قرن 18 میلادی دوره شماره گذاری برای منازل آغاز شد و در اواخر قرن 18 این امر بصورت جهانی مورد استقبال سیل کثیری از مردم قرار گرفت.به طوری که از آن برای نام گذاری مغازه ها و مکانهای تجاری خود استفاده کردند.


تاریخچه چلنیوم

در تابلوسازی چلنیوم یکی از خوش استیل ‌ترین و مدرن‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است که از آن به تابلو حروف برجسته نیز یاد می‌شود. در واقع تابلوسازی چلنیوم از یک سری حروف برجسته تشکیل شده و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد بهترین نمونه در میان تابلوسازی های دیگر است. چلنیوم نوعی ورق‌های براق از جنس آلومینیوم است که در کنار کیفیت بالا و ساخت منحصر به فرد، در برابر نور خورشید، بارندگی‌های شدید، گرما و سرما مقام بوده و به هیچ عنوان رنگش تغییر نخواهد کرد.همچنین حروف ساخته شده به دلیل ضخامت لبه چلنیوم، از استحکام بالایی برخوردار است و به همین دلیل هم اکثر تابلوسازی‌ های مجرب، برای ساخت حروف بزرگ و درشت از لبه‌ی اصلی تابلوسازی چلنیوم استفاده می‌کنند. در تابلو سازی رویه حروف چلنیوم نیز از جنس پلکسی گلاس می‌باشد، از این رو در مقابل عوامل فیزیکی کاملا مقاوم پذیر می‌باشد.از طرفی طراح تابلوسازی چلنیوم آیتم بارزی را در طراحی این تابلوسازی تبلیغاتی در نظر گرفته است که مانع از ورود گرد و خاک و آب به داخل حروف می‌شود. به همین دلیل، این سبک تابلوسازی به دلیل نوع ساخت، مورد توجه بسیاری از افراد می‌باشد. یکی از مهمترین دلایلی که باعث می‌شود این نوع تابلوسازی در صدر قرار گیرد، نورپردازی حرفه‌ای آن است، غالبا در تابلوسازی برای نورپردازی در تابلو چلنیوم از LED بلوکی استفاده می‌کنند که دیگر همانند مهتابی‌ها، دغدغه‌ی سوختن و نور پایین را هم ندارد و بهترین گزینه می باشد.

با خدمات 24 ساعته رسانه اجاره بیلبورد در کشور (بیلبوردی ها) در 7 روز هفته همراه ما باشید:
09374853884